piątek, 29 kwietnia 2011

doll parts

Dzisiaj będzie normalna notka! Niestety nie mam tematu na długie, psychologiczne wywody ale obiecuję, że w najbliższym czasie coś wymyślę. Ta notka będzie raczej trochę krótsza niż zwykle ale śpieszę się, ponieważ czeka mnie codzienny jogging a chwilowo jakoś mniej pada deszcz : D Może jeszcze zdążę wrócić do domu w niezamoczonej bluzie : ) W poniedziałek być może próba, i tutaj zwrot do Julki-oby! Co do jutrzejszego dnia najprawdopodobniej przejdę się z Magdą po nasze ukochane Yogowafle ;) Pozdrawiam MNS z którą też coś pewnie wykminię. Kurcze, miało być bez konkretniejszego tematu ale niestety, jak tak siedzę to "złe" myśli same mi się nasuwają. Jak widać, albo i nie, staram się być oryginalnym człowiekiem a przy tym pozostawać w pełni sobą. Z tej racji szkoda mi osób pozbawionych własnej inwencji twórczej, osób kopiujących pomysły, zainteresowania innych. W dzisiejszych czasach wszystko można sobie przywłaszczyć. NIESTETY. Wybiła moja godzina, już 19, nic nie kropi także ruszam w teren! : ))

1 komentarz:

  1. ''osób pozbawionych własnej inwencji twórczej''
    żałośni lansiarze na 100 prooo, bywa i tak .

    OdpowiedzUsuń