czwartek, 3 marca 2011

Sacrifice

Dzisiejszą notkę zacznę od najnowszej informacji a skończę na Eltonie Johnie Otóż rosyjscy kontrolerzy lotów z wieży Jakucka twierdzą, że nawiązali kontakt z obiektem UFO. O tej sprawie napisał portal dailymail.co.uk, ja się dowiedziałam od niezawodnej Fundacji Nautilus. Ale do rzeczy. Obiekt który zauważyli pracownicy wieży kontrolnej, leciał z prędkością dziesięć tysięcy kilometrów na godzinę, często zmieniał kierunki, czasami hamował a potem znów raptownie przyspieszał. W pewnym momencie w radiostacji odezwał się głos, według kontrolerów podobny do kobiecego, który miałczał. Był dla nich całkowicie niezrozumiały. I tu pojawia się pytanie - to zwykłe brednie, które bez przystanku należy ominąć czy może jednak informacja, którą warto przeanalizować, bo jest szansa, że zawiera ziarnko prawdy? To przemyślenie już zostawiam wam. ( jeżeli ktokolwiek to czyta )
A teraz z zupełnie innej bajki. Przez to zapalenie uszu jest coraz gorzej-dziś za każdym razem gdy ktoś coś do mnie mówi odpowiadam pytaniem "co?!". Chyba czas coś z tym zrobić. Zaraz wejdę na komixxy, ale chwilowo muszę kontynuować przepisywanie matematyki, ach te funkcje -,-



Publikuj posta

2 komentarze:

  1. sory, ale jedyne co mi nachodzi na jezyk po przeczytaniu informacji o UFO: "gówno mnie to obchodzi :D". aahahahaha, Akurat tego Eltona przedwczoraj słuchałam i miałam wstawić w notce z filmikami, ale jest za mało rozpoznawalny ;p A to "co?!" to chciałabym usłyszeć, biedaaactwo :< :dd

    OdpowiedzUsuń
  2. @Marika N Szupłat no taka informacja mnie szczerze mówiąc też, ale chciałam napisać chociaż trochę notki o czymś konkretnym hahah
    nie no co ty Elton jest znanyy;d

    OdpowiedzUsuń