wtorek, 1 marca 2011

Wprowadzenie

To już 1877426487 blog, który zapewne zakończę po pierwszej notce.( a może i nie ) Do pisania zmotywowała mnie MNS, szerzej znana jako Marika Natasza Szupłat. Jak widać staram się pisać nieco inteligentniej, niż na codzień się wysławiam.( nie tylko ja zresztą )
Aktualnie zastanawiam się whats up, ogólnie po co ja to wszystko piszę ;) Być może sama dla siebie, nie oczekuję nagłego wylewu komentarzy. Dlaczego taki tytuł? Sama nie wiem, jestem zbyt zmęczona chorobą by wymyślić cokolwiek. O czym będę tu rozprawiać? Ano, o wszystkim. Będę wklepywać tu wszystko, co mi nerwy na palce przeniosą ;))

1 komentarz:

  1. Nie wierzę, po prostu nie wierzę, że rozgryzłaś ten skrót! ahaha Dobrze :D Ostatnio wielu do blogowania motywuję, przemocą jak przemocą, ale w końcu zakładają ;d

    OdpowiedzUsuń